Smeden har åbnet for vandet i haveforeningen, toiletterne og skralleskuret er låst op, men vi har desværre nogle lejere som bedes tjæke deres vand til kolonihavehuset, smeden har konstateret at der er utæt vand ved hus i have nr. 6 - 10 - 12, andre havelejere bedes snarres tjæke om deres vandrør ertætte på haveloddet, utætheder på haveloddet er for havelejeres regning.

mvh

Bestyrelsen 




mvh

Bestyrelsen.


 Der bliver skrevet her på siden når smeden har kontaktet mig til

 September / Oktober hvilken dato han kommer og lukker for vandet i sæsonen 2026.

Mvh

Bestyrelsen